onsdag 24 oktober 2012

Önskelista.

Har ni skrivit några önskelistor än? Det gör jag varje år trots att jag är vuxen nu. Jag älskar att ge bort presenter men självklart är det kul att få själv också! Såhär ser min önskelista ut för närvarande:

wishlist.



Fyra stycken koppar/muggar (utseende spelar inte så stor roll bara dom är snygga och att alla är likadana), en dvd-spelare, ett par nya Converse, Xbox 360 med Kinect och Star Wars-spelet, body butter med chokladlukt, en "bokbox" dvs en ask som ser ut som en fin gammal bok, dag- och nattcréme från Nivea Pure & Natural, lite olika dvd:er och lite olika böcker, förslagsvis Harry Potter-böckerna förutom den första som jag redan har (självklart har jag läst dom, men vill gärna äga dom också!).

En del av det här är dyra saker som jag inte kommer att få, men det skadar ju aldrig att önska sig! Kanske finns det en jultomte därute ändå...

/Amanda

1 kommentar:

  1. Jag kommer bara önska mig pengar och presentkort i år för jag vill köpa en helt ny garderob (kläder, skor mm) :)

    SvaraRadera