söndag 14 oktober 2012

Baby it's cold outside

168 sidvyer idag, roligt att man kan underhålla så många såhär på en lördag! ;)

Ni har väl inte missat tävlingen hos Christmas Dreams förresten? Jag är självklart med och tävlar även om det nog inte är så stor chans att jag vinner. Senast jag vann något var jag 12, 13 år tror jag... Då vann jag 3 kg choklad från Willys! Men det är alltid värt ett försök, särskilt när det är en så fin julstrumpa man kan vinna. Har aldrig haft en julstrumpa, när jag och Amanda var yngre hängde vi dock upp en varsin tomteluva och där kunde man hitta något på julaftonsmorgon om man hade tur...

Här hittar ni tävlingen!
/Emma

2 kommentarer:

  1. Kul att du också är med! :) Jag önskar dig lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag hittade till er blog idag, ska bli kul att följa den!

    SvaraRadera