söndag 22 oktober 2017

Juliga loppisfynd!

Under sommaren åkte vi på ganska många loppisar och jag gjorde lite juliga fynd!

Bland annat denna bricka med juligt Carl Larsson-motiv för 20 kr. Lite sliten men kommer att passa perfekt för att bära lite glögg och julgodis.



De här söta tomtegubbarna köpte jag för 50 kr paret. Den bakre är tyvärr i lite sämre skick. Dels är den bränd i ljushållaren, men en del färg råkade jag själv skölja av. Den var så smutsig så jag ville göra rent den, och tänkte inte på att färgen var vattenlöslig. Men men, det är sånt som händer. De är söta ändå!


Till sist köpte jag också en vanlig, röd adventsljusstake för 5 kr. Jag har redan en vit jag gillar, men denna ska nog få bo i stugan.


/Amanda

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med juliga loppisfynd, tack för att du delar med dig! :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ursäkta mig men bara för att berätta att vi är ett lokalt företag och vi erbjuder pengar till alla seriösa och ärliga människor för att öka sin verksamhet eller för att göra ett köp. Räntan är 3% per år.
    Kontakta oss via e-post för mer information.

    E-post: simondurochefort@gmail.com

    SvaraRadera