fredag 16 september 2016

Hälsning från mig

Hej!
Jag har sett att julbloggandet har dragit igång hos ett flertal redan. Jag tänkte bara kika in och lämna ett spår, i år tror jag inte tiden finns för så mycket julbloggande från min sida. Jag har hus, barn, man och studier som tar upp min tid. Så även mitt julande kommer bantas lite. Inget drastiskt, men jag kommer till exempel inte baka eller göra eget julgodis i år. Jag tycker ändå att köpegodis är godast!

Det roligaste inför denna julen är att vi flyttat ut till en gammal torpstuga på landet. Det har alltid varit min stora dröm att få fira jul på landet. Så förhoppningsvis kommer jag åtminstone kunna dela med mig av lite bilder på vårt hus i julskrud. Det kan liksolm inte bli annat än vackert. Såhär ser vårt lilla hus ut:



/Emma

6 kommentarer: