onsdag 10 oktober 2012

All I want for christmas is you

Hur går det för er med julklappsköpandet? I oktober börjar jag faktiskt fundera på julklappar och tre är redan inköpta, en i augusti och två häromdagen. Passar på när jag hittar något fint på rea, men vill inte handla alla julklappar fööör snabbt, måste ju vänta tills önskelistorna kommer också... :) Åh det är så otroligt roligt att leta upp de perfekta julklapparna. Därför är det viktigt för mig att vara ganska tidigt ute, i december ska man nämligen inte stressa utan bara njuta! Julstress är ett ord som inte existerar i min vokabulär (förutom när det gäller skolarbete då...).

/Emma

1 kommentar:

  1. I år vill jag verkligen börja tidigt, för precis som du säger så ska det inte finnas någon julstress alls i december! I år ska jag vara duktig!!

    SvaraRadera