tisdag 9 oktober 2012

"Happy christmas, Harry." "Happy christmas, Ron."

Här sitter jag och försöker plugga, men tänker på julen istället... Önskar att jag hade köpt den där glöggflaskan jag funderade på när jag var och handlade igår. Bestämde mig för att det var lite för tidigt, men nu hade det varit så mysigt med en kopp att smutta på medan jag läser om jämställdheten i England.

Jag skulle vilja se någon julfilm snart också men vill inte börja för tidigt med det heller, så jag funderar på att se Harry Potter och de vises sten istället då den utspelas lite under julen i alla fall. Vem skulle inte vilja bo på Hogwarts vid juletier? HÄR finns för övrigt lite tips på hur man kan fira jul med inslag av Harry Potter!

Åh, ser det inte mysigt ut?


Bilder från tumblr.com.

/Amanda

1 kommentar:

  1. Jag skulle lätt vilja fira jul på Hogwarts - det har jag tänkt varje gång jag ser den filmen, så himla juligt!

    SvaraRadera