lördag 24 oktober 2015

Två månader kvar

Idag är det ju två månader kvar till julafton, vilket jag insåg med både förtjusning och förskräckelse. Jag har inte köpt en enda julklapp än! Vad min sambo ska få är jag klar över men jag har ingen aning om vad jag ska ge min son, syster, bror, mamma eller syskonbarn. Jag brukar ju vara ute i god tid annars men nu står det still.

Var in en sväng på H&M idag och såg söta juloutfits till barn som jag inte fotade. Jag hittar de inte heller på hemsidan och jag hade velat visa då jag funderar på något av det till Billy för julafton. Men men, jag kom i alla fall hem med tre par julstrumpor till honom. Sen var vi in på City Gross och där hade julen kommit fram! De hade ganska mycket faktiskt, även om det fortfarande var i uppackningsfasen. Jag fick med mig ett juligt doftljus med doft av äpple och kanel som nu står i ett skåp och väntar på att få komma fram. Väntar nog en månad till i alla fall...
/Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar