måndag 26 oktober 2015

Årets önskelista!

Med inte ens två månader kvar till julafton tyckte jag att det var dags för årets önskelista! Jag önskar mig väl inget särskilt egentligen, men det här är saker som jag vill ha och kommer att köpa till mig själv om det inte finns under granen!

Christmas 2015

Christmas 2015 by skywalkercat on Polyvore

1. Nya Promarkers i fina färger! Till exempel Aubergine, Mango och Apple. Jag gillar färgstarkt och har redan många grå och beiga t.ex. Men lite fler jordfärger skulle jag inte heller tacka nej till. Ett av de bästa ställena (tycker jag) att köpa Promarkers på är Adlibris: 25 kr styck, brett urval och möjlighet till fri frakt! 
2. Akvarellfärger, till exempel detta prisvärda White Nights-set med 24 helkoppar i plastetui för 298 kr. Finns på Artistica
3. The X-files brädspel! Jag älskar X-files och vill verkligen testa spela det här, 299 kr hos Speljätten.
4. Boken Fab Confessions of Georgia Nicolson vol. 2 som innehåller den tredje och den fjärde boken i serien om Georgia Nicolson. En superrolig serie som jag läste som tonåring och nu samlar på mig igen, på engelska den här gången! Finns hos Book Depository för 123 kr, BD är för övrigt en av mina favoritbokhandlar på nätet: brett urval, bra priser och fri frakt till hela världen.
5. The Hollow Boy, tredje boken i serien om Lockwood & Co, en bokserie för unga som jag nyligen upptäckt och älskar! Finns på Adlibris för 139 kr och Bokus för 154 kr.

/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar