måndag 19 oktober 2015

Mina jultröjor (och min julhund som bonus!)

De två senaste vintrarna har jag köpt jultröjor, och jag funderar på om det är en tradition jag bör fortsätta med! Det kan ju tyckas att man inte kan använda hur många jultröjor som helst, men min svarta till exempel använder jag väldigt mycket under vintern som vanlig tröja. Den är supermjuk och varm!

Dessa två har jag i alla fall, den röda är från H&M och tyvärr matchar den nog inte min hårfärg i år och kommer i så fall inte att användas, och den svarta köpte jag från Boohoo.com.




Den här bilden (nedan) är från förra December då jag och sambon var med i Göteborgspostens bostadsbilaga.Tycker min lilla hund är så söt så jag bifogar en bonusbild på henne i sin vinterjacka! Hon brukar alltid ha ett rött band i rosett runt halsen vid jul, det är så fint tycker jag!



/Amanda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar