onsdag 14 oktober 2015

Gift wrapping station.

Jag minns ett avsnitt av Modern Family där Cameron hade en så himla fiffig "mobile gift wrapping station". Dvs en slags vagn med massor av olika förvaring för allt man behöver till paketinslagning: papper, snören, tejp, dekoration etc. Och det såg så himla smidigt ut att den bara gick att skjuta undan sedan, och att allt var samlat såklart! Just nu har jag papper instoppade i skåp där de får plats och allt på olika ställen, det är omöjligt att hitta någonting. Jag har i och för sig inte heller plats för en gift wrapping station, men någon gång i framtiden kanske... Är det någon av er som har något liknande?


/Amanda

3 kommentarer:

  1. Just nu har vi ett rum över innan lilltjejen behöver ett eget rum, så nu har jag ett helt wrappingroom :) Men annars gillar jag idén, är dock tveksam till om allt mitt material skulle få plats...

    SvaraRadera
  2. En sån skulle jag vilja ha! Har galet mycket paketpapper (både jul och annat). Just nu står allt papper i en jättekartong i en garderob och alla snören i förvaringslådor. Har dock inte plats för en vagn någonstans, men det hade varit riktigt kul att ha:)

    SvaraRadera
  3. Jag känner ett ha-begär efter att ha sett dessa!

    SvaraRadera