söndag 18 november 2012

The Search for Santa Paws.

Det är verkligen dags för mig att sätta igång med alla julfilmer och julkalendrar om jag ska hinna se alla jag vill se i år! Jag har hittills i år sett: Home Alone 1&2, Mysteriet på Greveholm, halva Dieselråttor & Sjömansmöss, ett gammalt julavsnitt av Glee och The Search for Santa Paws.

The Search for Santa Paws hade jag aldrig sett förut men jag tyckte att den var jättemysig! Det är ju en barnfilm men det gör mig inget. En film som innehåller Nordpolen, hundar, tomten, snö och ett julmirakel är en bra film enligt mig. Nu vill jag se 2:an också!

Ikväll ska jag nog se Star Wars Holiday Special. Det är en spinoff på Star Wars-filmerna och visades bara en gång på tv 1978, den har officiellt inte getts ut på video men som tur är för oss yngre Star Wars-fans så finns den på youtube!

Här är några suddiga screenshots från The Search for Santa Paws, åh som jag längtar efter snö...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar