fredag 16 november 2012

Dags för julbord

Idag är det dags för julbord för min del. Lite tidigt tycker jag? Men det är sambons jobb som ordnar och bjuder, på Pettersons krog ute på Käringön i Göteborgs fina skärgård. Då tackar man och tar emot. Men lite nervös är jag, det kommer vara så mycket folk och den här hösten har förvandlat mig till eremit...Men det ska nog gå bra.

Har ni förresten hört om Jul på Lisebergs nya teman? Fyra nya teman för i år; ett snötäckt lappland, en gammeldags julsaga, en medeltida by och sist men inte minst ett tomtehus. Åh så spännande! Längtar verkligen tills det är dags.
/Emma


2 kommentarer:

  1. Åh vad gott med julbord :-)
    Jag ser verkligen fram emot att åka till liseberg och kolla in deras nya teman.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får det mysigt, har varit där för några år sedan och då var julbordet mycket bra!

    SvaraRadera