onsdag 21 november 2012

Emmas Gekås-shopping

Jag blev verkligen jättebesviken på Gekås julutbud. Eftersom jag inte har något julgranspynt tänkte jag att jag säkert skulle kunna införskaffa allt där men det fanns ju nästan inget alls, så det blev inget. Får köpa julgranspynt på Rusta och Ikea istället. Inte klarade jag min budget heller, överskred den med 400 ungefär haha. Alla julklappar är i alla fall näst intill klara nu och det känns bra. Ska bara komplettera med lite småsaker. Fick också med mig lite nödvändiga saker hem, som nagelfilar och en nagelklippare (som jag tappade på vägen hem genom ett hål i påsen...), parfym, kattleksaker, hundschampo, hästgodis och vinterhandskar till stallet mm.

Det här är vad som blev av julshoppingen i alla fall! Köpte också en dvd-box med Ensam hemma 1 och 2.
En flaska Saturnus God Jul Glögg:
 Adventsljusstake och fyra röda blockljus:
 Krans som ska dekoreras och hängas på ytterdörren, silverfärgad julstjärna, polkagriskäppar, julkalendern och en chokladkalender till sambon:
 Brunt presentpapper och presentpåsar:
/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar