torsdag 24 september 2015

En heldag på bokmässan.

Idag var jag på bokmässan, en av höstens höjdpunkter! Jag köpte ett par julklappar som jag inte vill visa här, men jag fick med mig lite till mig själv också. Inget julrelaterat dock. Det fanns ett par ställen som sålde julkort, lite julsaker och ett julchai som verkade väldigt gott, men det blev inte av att köpa något vilket jag ångrar lite nu. Kul hade jag i alla fall!

Årets inköp till mig själv blev Fripassageraren av Christina Wahldén, Drömbärarna av Kerstin Lundberg Hahn, fyra serieromaner av Stieg Larssons Millennium-trilogi: Män som hatar kvinnor 1, Män som hatar kvinnor 2, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes, en tygkasse med Findus på samt brädspelet Gammelgäddan med illustrationer av Sven Nordqvist. Nöjd!


/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar