fredag 18 september 2015

Årets Julkort!

Nu har jag beställt och fått årets julkort, från smartphoto. De hade billigast alternativ och man kunde välja helt egen design istället för standardmallar samt välja egen text och typsnitt på baksidan. Jag hade också en rabattkod för 20% vilket gjorde att jag fick  20 st kort inkl. kuvert för ca 150 kr. Dessa ska skickas iväg till släkt och vänner och motivet är såklart min fina son Billy när han var nyfödd. Ja, jag har blivit en sån förälder som skickar julkort på mitt barn... Men det blir i alla fall inga kalendrar med enbart barnbilder i julkapp till familjen. ;)
/Emma


3 kommentarer:

  1. Kan man få ett vackrare KORT Glada blir nog ALLA som får ett så underbart kort

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild! Jag skickade också julkort med bild på mina barn när de var små, tror att de flesta uppskattar det jättemycket.
    Ha en riktigt trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Men gud vilket fint kort. Jag tycker kort som dessa är det finaste man kan få. Älskar att få julkort på mina syskonbarn :)

    SvaraRadera