tisdag 17 november 2015

Dröm dig bort till ett winter wonderland.

Hej bloggen!

Här har det ekat tyst och tomt ett tag. Som vanligt under hösten intensifieras studierna, och jag har dessutom fått nytt jobb som timvikarie på några olika bibliotek! Så jag har fullt upp. Jag måste även nämna det hemska som hänt i Paris - det har helt enkelt inte känt så värst merry sedan dess.

De senaste dagarna har jag dock haft en minisemester och hälsat på familjen i Örebro. Där var det mycket kallare än i Göteborg med frost på taken vilket kändes mysigt. Vi slog bland annat in lite julklappar och köpte ännu fler, så roligt! Som ni kan se hade vi tyvärr missat att köpa snören... Så fortsättning följer på den fronten.


Nu drömmer jag mig bort till snö och is... Jag längtar efter vinterlandskap. Men det känns långt borta här i Göteborg, även om prognoserna faktiskt visar på lite kyligare dagar framöver i veckan.
Såhär vackert och frostigt vill jag ha det!




/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar