tisdag 3 november 2015

Årets första julfilm

Idag har jag suttit i soffan med en febrig bebis hela dagen, vilket faktiskt har varit väldigt mysigt. Han fick 5 månaders vaccin igår så han har varit väldigt trött idag. Det är sällan han vill sova i min famn längre så jag har mest njutit. Jag passade också på att titta på A Christmas Carol från 1984 som faktiskt finns i fullängd på Youtube. Jag hade inte sett just den versionen förut, åtminstone inte vad jag kan minnas, så det var lite kul trots att man kan själva berättelsen utan och innan redan :)

Igår var vi på Ica Maxi och storhandlade och jag passade på att kolla in julsortimentet. Köpte dock bara två rullar presentpapper för 10 kr/st (fyndtips!).
/Emma


2 kommentarer:

  1. Hade också julfilmspremiär idag :)

    SvaraRadera
  2. Just denna är nog min favorit-julfilm. Sett många gånger.
    Anders

    SvaraRadera