torsdag 20 november 2014

Årets julvärd

Haha alltså, jag kan säga att... Jag blev enormt överraskad av SVT's val av julvärd i år. Henrik Dorsin alltså. Jag (och kanske många andra med mig?) förknippar honom enbart med Ove Sundberg från Solsidan, och Ove Sundberg är ingen man vill ha som julvärd ;)
Nu är ju Henrik tack och lov inte Ove Sundberg på riktigt, men jag vet ärligt talat inte vad jag ska tycka. Får inte den där myskänslan av honom. Jag fullkomligt älskade Kalle Moreaus som julvärd, kanske för att dalmålet förde mig tillbaka till min barndom men främst för att han känns så himla mysig. I vanliga fall stänger vi av teven efter att Kalle Anka är slut men med Moreaus fortsatte vi titta en stund. Jag har en känsla av att det inte blir riktigt så i år. Nåväl, Henrik Dorsin kommer säkert göra ett bra jobb för det gör de flesta som varit julvärdar men det känns onekligen som ett otippat val för mig.

Vad tycker ni? ;)

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar