måndag 1 december 2014

Dagen till ära är jag med i GP's bostadsbilaga.

Hej på er!

Här har det verkligen stått stilla på senaste tiden. Jag har verkligen alldeles för mycket att göra just nu. Men det betyder inte att jag slutat jula helt! Nej då, här äts det praliner och stryks julgardiner och shoppas julklappar för fullt ändå.

Idag är det ju 1 december och julen känns plötsligt väldigt nära. Återigen får jag inse att jag inte kommer att hinna allt jag vill i år heller. Men första avsnittet av julkalendern har jag självklart tagit mig tid att se. Och hörrni, jag vet den är somrig. Men jag tycker den verkar spännande och rolig ändå! Det ska bli intressant att se om det finns så mycket likheter med The Goonies som jag tror.

Idag var jag även med i GP's bostadsbilaga. Det är roligt men lite läskigt att så många läst om just mig!

Jag har tänkt göra ett försök med en slags julkalender på bloggen... Tyvärr kommer jag nog inte hinna lägga upp varje dag, men en lucka 1 ska såklart finnas i alla fall, och det kommer upp senare. Vad det blir för tema på min julkalender får ni se då!

/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar