fredag 15 november 2013

Jul på Ö&B.

Idag var jag på en liten shoppingrunda med kompisarna, det fanns sååå mycket fina julgrejer i affärerna! Särskilt Rusta och Ö&B har massa fint till bra priser. Jag har dock planerat julshopping med min pojkvän nästa helg så jag köpte bara en låda med mixade julkulor i olika former och färger (rosa, lila och turkosa, glansiga, matta och glittriga) för bara 19 kr, och Gunry Pepparkaka-tvålen för 10 kr. Ö&B hade också väldigt fina askar med 12 julkulor i varje, endast 19 kr där med. Så fint med blandade matta, glansiga och glittriga kulor. Dom finns i rött, lila, silver, rosa och turkos. Jag tror att jag kommer ha mycket lila julpynt i år då det passar i min lägenhet, blandat med silver kanske. Lite rött kan jag nog inte undvika att smyga in heller, hur omatchande det än må vara.



/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar