lördag 21 december 2013

Problemet med presentinslagning

Jag har verkligen misslyckats med mitt julande i år. Julkänslan infann sig bara för några dagar sen då den fått stå åt sidan för att livet liksom kom ivägen. Mycket har hänt denna höst och jag har inte känt mig helt hundra, minst sagt. Men nu är jag på banan igen och ser enormt mycket fram emot jul, trots regnet som ligger tungt över Trollhättan. Imorgon tar jag tåget hem till Örebro för att fira med familjen, och det i kombination med att jag är nykär gör att jag går runt med ett konstant pirr i magen. Och då kan julen egentligen bli hur regnig och trist som helst, jag ser ändå allt genom ett rosa skimmer.

Egentligen ville jag bara dela med mig av den här, eftersom att den är så träffande. Exakt såhär går det till hemma hos mig när jag slår in paket!
/Emma

2 kommentarer: