onsdag 18 december 2013

Jul i TV.

Vart tar tiden vägen?! Jag kan inte fatta att det är mindre än en vecka kvar till julafton! Nyss hade vi massa fin snö här i Borås, men den är tyvärr borta nu... Får hoppas att läget ser bättre ut i Örebro där jag ska fira jul!

I övrigt tänkte jag bara skriva lite om två julhändelser i TV som jag funderat på:
- Många jag känner har verkat oroliga för att Petra Mede ska skämta bort julafton, men den HÄR artikeln bevisar ju motsatsen så jag tycker att alla ska känna sig lugna! Det blir bra det här!
- Historieätarnas julspecial! Finns inga ord för hur mycket jag längtar! Det kommer bli SÅ bra! Visas på annandagen i Svt1 kl 20.00. Läs mer HÄR.

Så här fint hade vi det för 2 veckor sedan... nu är det regn och grått.:


Det här känns betydligt mer inspirerande än den nuvarande utsikten från mitt fönster:

/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar