torsdag 20 december 2012

Driving home for christmas, I can't wait to see those faces.

Jag känner att min lust att julblogga har trappats ned ju närmare julen vi kommer. Kanske beror det på att jag redan gjort alla förberedelser och nu bara väntar tills klockan blir 13:55 på söndag då jag får sätta mig på tåget och åka hem. Kanske beror det på att jag får julstöka ensam då alla mina vänner och min familj bor i andra städer. Jag vet inte, men hur som helst kommer julkänslan definitivt inställa sig igen på söndag kväll när jag är hemma hos mamma och vi har klätt granen och ätit skinkmackor och sett julfilm.

För övrigt hade jag en smärre knäckkatastrof häromdagen... Till slut lyckades jag få till 38 ätbara knäck i alla fall. Ett misslyckande helt klart!

Nu ska jag avsluta det här inlägget med att, för den som inte redan vet, tala om att Love Actually går kl 21 ikväll på trean! Det är en av mina favoritjulfilmer och måste ses varje dag, så jag kommer sitta bänkad framför tv:n. På tal om julfilmer så såg jag Arthur Christmas (Arthur och julklappsruschen) häromdagen och den var också väldigt bra!



/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar