tisdag 8 september 2015

Une tasse de chocolat.

Imorgon ska jag upp riktigt tidigt (halv fem) för att åka och skriva en tenta. Då jag inte bor i staden min högskola ligger i blir det sådär ibland. Klockan är halv elva och jag har ännu inte lagt mig så det blir en kort natt. Efter skolan tänker jag ta min bok och slå mig ner ensam på ett café och dricka en kopp varm choklad. Visserligen ska det bli soligt och ganska varmt imorgon men det bryr jag mig inte om!

Bildkälla: Hip Foodie Mom. 

Boken jag läser just nu heter I'll meet you there och är skriven av Heather Demetrios. Den handlar om 17-åriga Skylar, och den har fått väldans bra betyg på Goodreads.com! Kanske ett julklappstips till tonåringen eller någon som jag som gillar att läsa YA-böcker? Hittills gillar jag den! Finns att köpa här på Adlibris för 149 kr.


/Amanda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar